dijous, 19 de març del 2009

Busca les diferències

El passat?


El present...


Indignació. No trobo les paraules per descriure com em sento en un dia com avui. El pla bolonya no em treu pas la son, no hi estic a favor ni en contra, però no penso quedar-me de braços creuats amb els succesos que es venen succeïnt i que van conduir a la gran explosió d'ahir. No podem quedar-nos quiets. Ho torno a repetir no tinc paraules així que us ofereixo imatges. El típic joc de les diferències. La desgràcia es que no és pas un joc i tampoc s'hi observen, malgrat el temps i les circumstàncies, diferències clares. Preocupant, molt preocupant.


2 comentaris:

  1. quina evolució en el camp de la fotografia... estic esmaperdut. Imatges a color!

    ResponElimina
  2. el pitjor no són les imatges... és el revestit de declaracions i apología de la normalitat com dir que la carga va ser adecuada o com la nova norma no escrita dels rectors catalans de normalitzar policies a les universitats.

    tot plegat involució regressió i tristesa.

    ResponElimina